Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

9 noiembrie 2017

ASTROLOGIE: 4 ZODII CARE IN NOIEMBRIE AU SANSA SCHIMBARII DE DESTIN

Luna noiembrie aduce schimbari majore pentru 4 zodii! Afla daca te numeri printre ele!
Pentru 4 din cele 12 zodii, luna noiembrie a acestui an e aducatoare de noutati si schimbari. Deciziile si intamplarile de acum au ecou pe termen lung.
Zodii care isi schimba destinul in luna noiembrie
Taur
Domeniul de activitate profesionala, sentimentele, relatiile de prietenie, cele de iubire, toate pot lua intorsaturi neasteptat de benefice pentru Tauri. Lucruri la care pana de curand doar sperai, acum se materializeaza, incat nici tie nu-ti vine sa crezi ca tot ce ti se intampla e aievea. Fii pe faza si prinde din zbor ocaziile care ti se ofera si nu rata oamenii speciali care-ti ies in cale, caci nu te intalnesti prea des cu asa ceva! Exista si conflicte, diferente de opinie, dar iesi invingatoare din aceste dispute care se dovedesc oportune, pentru ca te ajuta, intr-un final, sa-ti consolidezi pozitia fie la locul de munca, fie in vreo confruntare directa cu rivalii tai. Conjunctia dintre Venus si Jupiter aduce armonie in cuplu, decizii benefice, logodna, planuri de nunta. Iubirile nascute acum sunt pe termen lung sau chiar pe viata.
Scorpion
E luna ta. O perioada in care primesti tot ce revendici. Ceea ce pentru alte semne zodiacale aduce stres si disconfort in noiembrie, pe tine doar te motiveaza suficient incat sa te aduni, sa lupti cu toate armele si sa castigi. Stii ca meriti tot ceea ce ceri, te simti puternica, increzatoare si le transmiti asta celorlalti fara niciun cuvant. Ai de castigat in relatile parteneriale de orice natura, intima sau profesionala. Esti energica, entuziasta si de neclintit in deciziile tale. Prezenta in zodia ta, Venus e binevoitoare si-ti aduce noroc in dragoste, scantei in inima celui ales, impacari acolo unde existau resentimente nejustificate. O iei de la capat fie singura, fie cu actualul partener intr-o noua formula, fie alaturi de cineva nou-venit in viata ta.
Sagetator
Inca din prima parte a lunii, odata cu intrarea lui Mercur in zodia ta, ai fler, initiativa, simti de la distanta contextele favorabile si scoti din ele tot ce-i mai bun. Comunicarea este bine sustinuta, te faci inteleasa fara efort, gasesti rezolvari la orice situatii, chiar si in cele aparente fara iesire. In plan sentimental conditiile sunt prielnice pentru zile si nopti inflacarate. Simti nevoia sa-ti testezi relatia de cuplu, sa o consolidezi sau sa mergi mai departe pe alt drum. Lasi amintirile neplacute in urma si iti dai sansa de a crea altele, placute si intense. Daca iti doresti asta, ai sanse sa ramai insarcinata sau sa ajungi impreuna cu partenerul la concluzia ca e timpul sa aveti un copil. Reusitele tale din aceasta perioada pot fi notabile cu conditia sa ai curaj sa actionezi si sa mizezi numai pe adevar.
Pesti
Al saselea simt al tau, venit dintr-o si mai profunda sensibilitate si intelegere a celorlalti in aceasta perioada, este cel care te poarta pe drumuri noi, interesante, aducatoare de schimbare. Iti largesti orizonturile, planifici calatorii, singura sau cu altii, faci primii pasi, primele formalitati care te apropie de o destinatie de la care ai asteptari mari. Chiar daca nu pleci tu, primesti vesti bune sau chiar un beneficiu direct, palpabil, posibil financiar, din strainatate. Daca tot amanai sa le scrii sau sa le telefonezi rudelor sau prietenilor din afara tarii, acum e momentul oportun. Te lasi condusa de sentimente, natura ta boema iese la suprafata mai mult ca oricand, dai curs inclinatiilor artistice. In relatiile intime iei decizii bazandu-te mai putin pe atractia fizica si mai mult pe conexiunea intelectuala, pe gusturile si interesele comune.



Un comentariu:

  1. Sunt Lona din București, iubitul meu m-a părăsit dintr-un motiv pe care nu mi l-a făcut niciodată cunoscut, m-a blocat pe fiecare rețea de socializare pe care aș putea să o iau în legătură cu el. ceea ce mi-a adus tristețe, am încercat să-l aduc înapoi, dar am fost înșelat de două ori, până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care mi-a spus cum a fost ajutată de un mare jucător de vrăji numit, Dr. White, apoi i-am scris pe WhatsApp, mi-a promis că mă va ajuta și totul va fi bine în 3 zile după ce a lansat o vrajă de dragoste și am făcut tot ce mi-a spus, pentru a scurta povestea, spre cea mai mare surpriză a mea, fostul meu iubit a revenit pentru mine după 3 zile și plângând rugându-mă să-l iert că nu știe niciodată ce i-a venit, mi-a promis că nu mă va părăsi din niciun motiv, iar acum suntem perfect împreună cu bucurie și fericire, toate datorită doctorului White, contactați-l pentru orice fel de vraja, crede-ma ca te va ajuta sa rezolvi orice problema prin care treci in acest moment,
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com
    WhatsApp + 17168691327

    RăspundețiȘtergere