Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

23 iulie 2015

Te enervezi repede? Aceasta povestioara te va calma instantaneu si iti va aduce zambetul pe buze



Spune-mi, daca tu cumperi un dar pentru cineva, iar persoana respectiva nu il primeste, atunci cui apartine darul?

Aceasta povestioara cu talc si avandu-l ca personaj principal pe Buddha a devenit viral pe internet si a fost publicata pe numeroase site-uri si bloguri. Ea ne arata de ce nu este bine sa ne revarsam mania asupra celorlalti, dar si cum sa facem fata insultelor intr-un mod demn:
Povestea barbatului manios
Intr-o zi, Buddha se plimba printr-un sat. Un barbat foarte manios si nepoliticos a venit la el si a inceput sa il insulte. “Nu ai niciun drept sa ii inveti pe altii”, a tipat el. “Esti la fel de prost ca toti ceilalti. Nu esti nimic altceva decat un sarlatan.”
Buddha nu a fost tulburat de aceste insulte. L-a intrebat in schimb pe tanar: “Spune-mi, daca tu cumperi un dar pentru cineva, iar persoana respectiva nu il primeste, atunci cui apartine darul?”
Barbatul a fost surprins ca i-a fost adresata o intrebare atat de ciudata si i-a raspuns: “Mie mi-ar apartine caci eu l-am cumparat.”

Buddha a zambit si a spus: “Exact. Si este fix la fel si cu mania ta. Daca tu te enervezi pe mine si eu nu ma simt insultat, atunci mania cade inapoi pe tine. Atunci tu esti singurul care devine nefericit, nu eu. Tot ceea ce ai facut a fost sa te ranesti pe tine."
“Daca vrei sa incetezi sa te ranesti singur, trebuie sa scapi de mania ta si sa devii in schimb iubitor. Cand ii urasti pe altii, tu insuti devii nefericit. Insa cand ii iubesti pe altii, toti sunt fericiti.”

Autor: Anonim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu