Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

8 iulie 2014

Confesiunea unui barbat: Intalnire cu cealalta femeie din viata mea




Fa-ti timp pentru cei pe care ii iubesti pentru a le spune cat de mult ii iubesti. Stai aproape de ei cu sufletul daca ii iubesti cu adevarat - acesta este mesajul subtil, dar puternic al acestei povestiri emotionante!
Intalnire cu mama
Dupa 21 de ani de casnicie, sotia mea a vrut ca eu sa ies in oras cu o alta femeie pentru a vedea un film si a lua cina. Mi-a spus: “te iubesc, insa stiu ca aceasta cealalta femeie te iubeste si ca i-ar placea sa petreaca putin timp cu tine”. Cealalta femeie cu care sotia mea voia ca eu sa stau de vorba era MAMA mea. Mama mea era vaduva de 19 ani, insa din cauza programului incarcat la munca si a faptului ca aveam trei copii nu am reusit sa o vizitez decat ocazional. In noaptea aceea, am sunat-o pentru a o invita in oras. “Ce s-a intamplat, esti bine?”, m-a intrebat.

Mama mea este tipul de femeie care suspecteaza ca un telefon la o ora tarzie in noapte sau o invitatie surpriza sunt semne de vesti rele. “M-am gandit ca o sa fie placut sa petrecem putin timp impreuna”, am raspuns. “Doar noi doi”. S-a gandit la acest lucru pentru un moment si apoi a spus “mi-ar placea foarte mult”.

In acea vineri, dupa job, am condus ca sa o iau de acasa si eram putin agitat. Cand am ajuns la casa ei, am observat ca si ea era agitata in legatura cu intalnirea noastra. A asteptat in usa, cu haina pe ea. Isi ondulase parul si purta aceeasi rochie pe care a purtat-o la ultima aniversare a nuntii ei. A zambit, iar chipul sau era radiant ca al unui inger. “Le-am spus prietenilor mei ca urmeaza sa ies cu fiul meu in oras si au fost impresionati”, a spus ea cand a intrat in masina. “Abia asteapta sa auda cum a fost intalnirea noastra.”
Am fost la un restaurant care, desi nu elegant, era foarte dragut si confortabil. Mama mi-a luat bratul ca si cum ar fi fost Prima Doamna. Dupa ce ne-am asezat la masa, a trebuit sa citesc meniul. Ochii ei puteau citi doar scrisul mai mare. Cam pe la jumatatea paginii din meniu, mi-am ridicat ochii si am vazut-o pe mama stand acolo, uitandu-se fix la mine. Pe buzele ei plutea un zambet nostalgic. “Eu eram cea care obisnuia sa iti citeasca meniul cand erai mic”, a spus. “Atunci, acum este timpul sa te relaxezi si sa ma lasi pe mine sa iti intorc favoarea”, am raspuns.

In timpul cinei, am avut o conversatie agreabila – nimic extraordinar, ci doar am vorbit despre evenimentele din viata fiecaruia dintre noi. Am vorbit atat de mult incat am ratat filmul. Cand am ajuns mai tarziu acasa la ea, a spus “o sa ies cu tine iar, insa doar daca ma lasi pe mine sa te invit”. Am fost de acord.
“Cum a fost intalnirea ta la cina?", m-a intrebat sotia mea cand am ajuns acasa. "Foarte placuta. Mult mai mult decat mi-as fi imaginat”, am raspuns.
Cateva zile mai tarziu, mama a murit din cauza unui infarct. S-a intamplat atat de brusc incat nu am avut sansa de a face ceva pentru ea. Peste putin timp, am primit un plic cu o copie a unei note de plata de la acelasi restaurant in care eu si mama am cinat. Pe un biletel atasat scria: “Am efectuat aceasta nota de plata in avans. Nu eram sigura ca o sa pot fi acolo; cu toate acestea, am platit meniul pentru doua persoane – pentru tine si pentru sotia ta. Nu o sa stii niciodata ce a insemnat acea noapte pentru mine. Te iubesc, fiule.”

In acel moment, am inteles cat de important este sa spui “Te iubesc” la timp si sa le dam celor dragi timpul pe care il merita. Nimic in viata nu este mai important decat familia. Ofera-le celor dragi timpul pe care il merita deoarece aceste lucruri nu poti fi amanate “pana data viitoare”.
Nota! Nu se cunoste cu exactitate cine este autorul acestei povestiri. Noi am facut cunostinta initial cu ea prin intermediul storydose.com.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu