Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

19 ianuarie 2014

Cum mi-am petrecut sfarsitul iubirii


Cand incepe dragostea? Dragostea incepe cu indragosteala,dar partea aceea o gasim in postul vechi. Cand se termina? Sau cand stim ca s-a terminat?
La mine sfarsitul iubirii a inceput intr-o joi pe la ora 12:30 p,m. Stiu,imi vine si mie sa rad.E un lucru stiut de toata lumea ca majoritatea ne apucam de treaba ”de luni incolo” si nu stim cand terminam. Nu am pus niciodata un deadline iubirii mele dar a ajuns singura acolo intr-o joi din decembrie.
Nu te mai iubesc si nu sunt trista ba din contra simt o usoara eliberare. Ma tineai in loc de cativa ani buni si nu stiu de ce dar nici nu mai vreau sa inteleg.Cand iubim pe cineva cred ca in jurul nostru se formeaza un scut invizibil care nu ii lasa pe cei care vor sa ne iubeasca la randul lor sa se apropie de noi.Am citit chestia asta undeva si cred ca asa si este,cand iubim si suntem legati de un om,intre noi si acesta se formeaza niste canale energetice  care se maresc odata cu durata si intensitatea relatiei. Eu am avut un canal care ma tinea legata de tine mai mare cu siguranta decat Dunare-Marea Neagra si din nefericire stim toti ca in general canalurile sunt mizerabile iar mizerabil este un cuvant care mi-a descris candva in viata starea de spirit. M-ai facut sa ma simt mizerabil de foarte multe ori asa cum m-ai facut si fericita candva. Vezi tu,trairile mele au fost intotdeauna in antiteza,am fost fericita dar si nefericita,te-am iubit dar te-am si dispretuit,m-ai facut sa rad dar si sa plang si asa cum a existat un inceput a venit si sfarsitul.
Nu ma mai cauta desi imi spui ca orice sfarsit e in realitate un nou inceput,ca Dumnezeu inchide o usa dar deschide o fereastra.Ia-ti fereastra si du-te unde vrei ca eu mi-am pus gratii sufletului si n-am cum sa mai vin. Stiu,ar fi ideal ca pentru doua persoane aflate intr-o relatie iubirea sa inceapa in acelasi timp si sa se termine la fel pentru amandoi.Aici probabil e si problema.Eu te-am iubit mai tarziu cand tu o faceai deja,pe urma te-am iubit eu mai mult,iar tu mai mult si la sfarsit nu te-am mai iubit eu deloc desi tu inca o faci.
Tu te-ai iubi pe tine? Nu te uita in oglinda,stim amandoi ca aspectul fizic n-a fost primordial dar gandeste-te la cine esti ca si om,ce reprezinti,ce faci si cum ai ales sa-ti traiesti viata. Nici tu nu te iubesti si mi-ai spus-o de foarte multe ori. Oamenii nu te pot iubi atat timp cat tu nu te iubesti pe tine insuti.
Cum e sa te trezesti intr-o joi si sa nu mai iubesti? E fain,foarte fain… Parca totul are mai mult sens,muzica suna mai bine,cafeaua e mai aromata.mancarea e mai gustoasa,soarele intra cu mai multa usurinta in casa mea acum… De fapt imi acaparai pana si simturile astea,olfactiv,vizual,auditiv… Esti cam egoist dar am stiut asta de la inceput.
Ai fost de fapt…pentru mine nu mai esti.
http://imiplacesimplu.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu