Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

28 august 2013

Scrisoare deschisa catre viitoarea mea sotie


Krista Doyle, editor in cadrul publicatiei theconversation.tv, si-a imaginat o scrisoare din perspectiva unui barbat care se adreseaza viitoarei sale sotii, avand in vedere totodata egalitatea dintre sexe. Tonul este unul usor umoristic, poate usor superficial, pueril si cliseistic (cunosc multi barbati care gandesc si scriu mult mai profund de atat), iar scrisoarea fictionala are un ton dulce-amarui, amuzant, sensibil, pragmatic si romantic in egala masura, numai bun pentru a va reda starea de bine si increderea in dragoste :
Scrisoare de dragoste catre viitoarea mea sotie
Am pierdut o bucata mare din dimineata gandindu-ma la o persoana pe care nu am cunoscut-o inca: viitoarea mea sotie. “Ce culoare are parul ei? Ma va face sa ma uit la show-uri TV care mie imi par stupide? Probabil ca miroase bine. Doamne, sper ca nu este vegana din cauza cheeseburgerilor. Apoi m-am gandit la faptul ca intr-o zi va vedea probabil acest articol.
Oricum, asculta, fata draga, am cateva lucruri sa iti spun:
Daca citesti aceste randuri intr-un moment in care nu te-am sarutat inca, nu iti face griji. Este din cauza ca esti atat de draguta incat sunt speriat sa ma aflu atat de aproape de obrazul tau.
Daca citesti aceste randuri intr-un moment in care te-am sarutat deja, este din cauza ca am decis ca a fi atat de aproape de obrazul si buzele tale era lucrul cel mai necesar vreodata. Asa ca am devenit curajos.
Este intotdeauna randul tau sa speli vasele.
Este intotdeauna randul meu sa duc gunoiul.
Putem sa spalam rufele impreuna, cred.
Ce spui, putem sa ne luam o pisica?
Cand o ne certam, nu o sa pot functiona precum o fiinta umana pana cand nu reusesc sa imbunatatesc situatia. De asemenea, eu “facand lucrurile mai bine” va implica intotdeauna versurile lui Taylor Swift.
Imi pare rau ca uneori fac lucrurile intentionat ca sa te calc pe nervi deoarece cred ca este amuzant… imi pare rau ca NU imi pare rau.. Ha ha. Buna gluma, nu-i asa?
Promit sa nu incetez niciodata sa te duc in aventuri.
Va trebuie sa privesti filmele mele preferate de un milion de ori si pentru acest lucru imi cer scuze, insa in acelasi timp sper ca o sa ma faci sa ma uit si eu la filmele tale preferate.
Am gatit pentru tine deja? Am planuri sa invat cum sa gatesc pentru tine, asa ca fii ingaduitoare cu mine.
Nu va trebui niciodata sa iti faci griji in privinta mea si a altei femei fiindca probabil o sa fiu obsedat de tine si o sa gasesc ca esti perfecta.
Abia astept momentul in care o sa faci sau o sa spui ceva care ma va face sa realizez ca nu esti perfecta. Acest lucru se va intampla probabil atunci cand o sa decid ca a invata despre imperfectiunile tale este singurul lucru pe care vreau sa-l fac in urmatorii 60 de ani sau cam asa ceva.
Sunt si alte lucruri pe care as vrea sa ti le spun acum cand citesti aceasta scrisoare, insa mai cu seama as vrea sa stii ca m-am gandit doar la tine in aceasta nebuna extraordinara zi care ne aduce putin mai aproape unul de altul.
Te iubesc,
B
P.S. Crezi ca diseara ai putea sau nu sa faci spaghete pentru mine?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu