Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

21 februarie 2013

Chiar de ai plecat din viata mea…


 

Unele amintiri nu le poti sterge din inima, indiferent cat ai incerca si in ce colt de lume ai fugi. Ele iti raman tatuate in suflet pentru totdeauna. Cand te astepti mai putin, realizezi ca un lucru banal iti aduce aminte de o clipa care a insemnat totul pentru tine.

Ce as vrea ca tu sa stii acum

- Te-am iubit, ai fost totul pentru mine, nu aveam cum sa fiu egoista cu tine;
- Ador amintirile pe care le avem impreuna si le pastrez cu drag in inima;
- Da, te-am iertat pentru fiecare gest cu care m-ai ranit;
- Fii linistit. Desi nu mai esti in viata mea, sunt bine, sunt fericita;
- Cand am putut renunta la tine? In momentul in care am ras la o gluma pana mi-au dat lacrimile si am realizat ca tu nu mai esti singurul lucru care ma poate face sa zambesc;
- Nu, nu te urasc. M-ai facut un om mai bun, mai puternic, m-ai ajutat sa descopar la mine lucruri pe care nici nu stiam ca le am;
- Da, am momente cand imi este dor de tine, cand imi e dor de noi, dar asta pentru ca a fost frumos, iar acum pot aprecia acest lucru;
- Te vreau inapoi? Raspunsul este nu. Apreciez trecutul, dar imi ador prezentul si imi doresc viitorul fara tine in el.

Chiar daca ai plecat, iti doresc sa fii fericit, sa ai o viata asa cum ti-ai dorit si iti multumesc ca, la un moment dat, ai facut si tu parte din viata mea.

Fiecare poveste de iubire are rolul ei in viata noastra. Unele dintre ele cantaresc mai mult decat altele. Tot ce conteaza este sa incerci sa cresti, sa evoluezi indiferent de partenerul de langa tine si sa nu renunti niciodata la dorinta de a iubi, la ideea de a fi fericita. Tu joci rolul principal in viata, fa-o sa fie de neuitat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu