Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

16 februarie 2013

Adrian Aron-Plange o chitara...


Plange o chitara langa inima mea
Cu glas de argint te roaga sa o asculti
Plange despartirea noastra
Plange c-ai putut sa uiti
Ca pe-un lucru neinsemnat, iubirea

Plange despartirea noastra
Plange c-ai putut sa uiti
Ca pe-un lucru neinsemnat
Iubirea ...

Raman doar singur pe drumul meu
Sa plang in taina ce-am pierdut
Sa-mi para rau
Sa nu mai cred nici in cuvinte
Nici in iubiri la infinit
Sa inteleg c-a fost un joc
Un joc si s-a sfarsit ..

Sa nu mai cred nici in cuvinte
Nici in iubiri la infinit
Sa inteleg c-a fost un joc
Un joc si s-a sfarsit ..

Si pentru tot acuma eu te iert
Nu cred sa aiba nici-un rost ca sa te cert
Atat te rog sa asculti chitara
Iti canta tie vrea sa-ti spuna
Ca poti glumi intr-o iubire
Dar nu iubi in gluma

Atat te rog sa asculti chitara
Iti canta tie vrea sa-ti spuna
Ca poti glumi intr-o iubire
Dar nu iubi in gluma

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu