Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

16 ianuarie 2013

Tania Tita-Transforma-ti viata prin Iubire




Prin Iubire am redescoperit miracolul sublim al Vietii si al Bucuriei Necontenite.
N-as putea spune cum mi-a transformat IUBIREA viata, pentru ca n-as putea sa redau in cuvinte sentimentul atat de profund pe care l-am trait si pe care invat continuu sa-l traiesc, ajungand in Sufletul Meu si atingandu-mi Inima. Prin Iubire am invatat sa-mi amintesc Cine Sunt, sa aflu Care este Menirea Mea, sa pot simti ce salasluieste cu adevarat in interiorul meu si sa descopar despre ce este Viata cu Adevarat.
Prin Iubire mi-am putut transforma relatiile in viata mea, am putut face pace cu toate suferintele trecutului si m-am putut recunoaste in Divinitate.
Prin Iubire, Fiind Iubire, am redescoperit miracolul sublim al Vietii si al Bucuriei Necontenite. Prin Iubire, l-am redescoperit pe Dumnezeu si am invatat sa am incredere in Puterea Sa Infinita care este intotdeauna in mine.
Prin Iubire m-am Trezit, iar acest lucru este nepretuit. Viata mea, modul in care fac tot ceea ce fac, claritatea si pacea profunda din interiorul inimii mele, se datoreaza faptului ca redescoperit Iubirea. Acea Iubire Infinita din care noi toti suntem creati.
Asadar, astazi simt sa impartasesc cu tine lucruri de suflet, lucruri care te transforma cu adevarat. Daca citesti aceste cuvinte in acest moment, inseamna ca ele nu ajung la tine intamplator. Daca vreodata ai cerut ajutorul lui Dumnezeu, s-ar putea ca el sa iti raspunda prin acest articol. Lasa-ti la o parte prejudecatile despre lume si viata, da o parte tot ceea ce ai fost invatata sa crezi despre tine si despre ceilalti si efectiv permite-ti sa te dezbraci, sa ramai complet goala in fata ta.
E poate momentul in care inveti sa te cunosti cu adevarat, dincolo de mastile si de rolurile pe care le porti zilnic in lume. De cate ori nu ti-ai dorit sa ajungi sa cunosti cu adevarat implinirea? De cate ori nu ti-ai dorit sa simti cum se simte armonia si pacea sufletului tau?
S-ar putea sa crezi ca sunt cuvinte mari, dar nimic nu-i prea mare pentru Dumnezeu. E poate momentul in care incepi sa-l redescoperi cu adevarat pe Dumnezeu si sa il accepti in inima ta, fara a te mai teme de cuvantul sau de semnificatia lui.
Din proprie experienta iti spun ca Dumnezeu inseamna Iubire. Iubire Pura, Curata si Neconditionata. O iubire pe care am inceput sa o simt tot mai des inauntrul inimii mele si sa ii simt transformarea profunda pe care mi-o aduce corpului si vietii mele.
Prin iubire, am reusit sa trec de la indoiala la certitudine divina.
Prin iubire, am trecut de la minciuna la adevar.
Prin iubire, am reusit sa ma cunosc cu adevarat si sa am incredere sa ma exprim in lume exact asa cum simt, ramanand intotdeauna sincera sufletului meu.
Prin iubire, am descoperit vindecarea sufleteasca si bucuria adevarata a inimii.
Prin iubire, am descoperit ce inseamna adevarata generozitate si cata semnificatie aduce vietii mele daruirea neconditionata.
Prin iubire, am descoperit adevarata autenticitate, claritate si libertate a fiirii.
Prin iubire, am putut simti Prezenta Divina cum ma ghideaza in fiecare zi, aducandu-mi in cale tot ceea ce este necesar pentru ca eu sa-mi indeplinesc menirea la cel mai inalt nivel.
Prin iubire, am descoperit puritatea si frumusetea inimii.
Prin iubire, m-am redescoperit ca femeie si ca fiinta divina.
Prin iubire, am ajuns la Iubire de Sine.
Prin iubire, am descoperit puterea nemarginita a Iertarii si mi-am oferit Darul Eliberarii.
Prin iubire, m-am transformat cu adevarat.
Prin iubire, am incetat sa ma mai compar cu ceilalti, pentru ca am descoperit ca noi toti suntem UNUL si ne facem fiecare rolul perfect potrivit in aceasta lume.
Prin iubire, am invatat ca noi toti suntem la fel si ca nu mai este necesar sa ne mai luptam unii cu altii, ci mai degraba sa invatam sa cooperam impreuna, sa ne respectam si sa ne recunoastem ca facand parte din aceeasi Esenta: Esenta Iubirii lui Dumnezeu.
Indiferent de parerile aparent diferite, indiferent de statutul social, de religie, rasa sau cultura, noi toti cream acelasi minunat INTREG.
Cand ne putem elibera de suferintele trecutului si de mastile pe care le-am purtat de atata timp, incat am ajuns ca le credem ca fiind ceea ce suntem, cand ne putem elibera de prejudecatile pe care le avem despre noi si despre ceilalti, iar in locul acestora sa daruim iubire, atunci vom putea intelege ce este adevarata libertate, pe care o cautam cu atata inversunare.
Viata este intotdeauna simpla si nespus de frumoasa, in momentul in care descoperi iubirea inauntrul tau si o lasi sa te transforme.
Iubirea vindeca vieti, uneste suflete si face ca totul sa fie in armonie.
Daca vreodata ti-ai dorit sa iti transformi viata cu adevarat, atunci iti recomand sa iti oferi Darul Iubirii in fiecare zi, sa il lasi sa te curate, sa te purifice si sa te binecuvanteze.
In fiecare dimineata, ia-ti macar 10 minute in care sa cobori in adancul inimii tale si sa iti activezi Iubirea dinauntru in afara. Decat sa mai astepti ca ea sa vina din exteriorul tau, mai bine incepe sa o redescoperi in interiorul tau. Vei vedea ca pe masura ce faci din iubire un stil de viata, adevarate miracole incep sa ajunga in calea ta.
Cu ajutorul iubirii, vei reusi sa te eliberezi de neincrederea care te limiteaza sa nu-ti traiesti viata intr-un mod liber si autentic.
Cu ajutorul iubirii, iti vei putea vindeca inima ranita si te vei putea avanta in lume curajoasa si frumoasa, avand incredere in Forta Divina care salasluieste in tine.
Prin iubire, iti vei recapata Puterea Interioara, iar in momentul in care iti vei recunoaste Adevarul despre tine, in calea ta se va face lumina.
Oportunitatile vor ajunge din usurinta pe drumul tau, oamenii se vor simti atrasi de tine ca de un magnet, fericirea pe care o vei emana iti va aduce catre tine si mai multe motive de fericire, iar armonia sufleteasca te va mentine intotdeauna intr-o stare de smerenie si de recunostinta a vietii.
Nu da la o parte iubirea, doar pentru simplul fapt ca pana acum nu ai simtit puterea sa vindecatoare. Ia-ti ca si exercitiu zilnic sa sporesti iubirea in viata ta prin tot ceea ce faci.
Fa pasi mici in fiecare zi prin deschiderea inimii tale catre iubire si fericire.
Tine intotdeauna minte ca in interiorul tau salasluieste Dumnezeu. Cheama-l catre tine si lasa-l sa te ghideze prin viata. Esti intotdeauna in siguranta, cand in sufletul tau salasluieste Dumnezeu.
Te iubesc si te binecuvantez.
Iti multumesc ca existi in aceasta lume, pentru ca lumea e mai frumoasa datorita existentei tale in ea.

Cu dragoste nesfarsita,
Tania Tita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu