Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

2 ianuarie 2013

Micul suflet și sufletul prietenos


 
- Poți să alegi să fii orice Parte din Dumnezeu dorești, i-am spus Eu, Micului Suflet.

- Tu ești Divinitatea Absolută care se trăiește pe Ea Insăși ca experiență. Ce Aspect al Divinității dorești să trăiești acum, ca experiența de a fi Tu?

- Vrei să spui că am posibilitatea de alegere?, a întrebat Micul Suflet.

Și Eu am răspuns:

- Da. Poți alege să trăiești ca experiență în tine, ca tine și prin tine, orice Aspect al Divinității.

- Bine, a spus Micul Suflet, atunci aleg Iertarea. Vreau să trăiesc experiența Sinelui meu ca acel Aspect al lui Dumnezeu numit Iertare Totală.

Ei bine, după cum îți poți închipui, aceasta a creat o situație specială.

Nu exista nimeni pe care să-l ierți. Tot ceea ce am creat Eu este Perfecțiune și Dragoste.

- Nimeni pe care să-l ierți?, a întrebat Micul Suflet, parcă nevenindu-i să creadă.

- Nimeni, am repetat Eu. Privește în jurul tău. Vezi vreun suflet care să fie mai puțin perfect, mai puțin minunat decât tine?

La aceste vorbe, Micul Suflet a privit în jurul lui și a fost surprins să constate ca era înconjurat de toate sufletele din rai. Ele veniseră de departe, din întreaga Împărăție, deoarece auziseră că Micul Suflet purta o extraordinară conversație cu Dumnezeu.

- Nu văd pe nimeni care să fie mai puțin perfect decât mine!, a exclamat Micul Suflet. Atunci, pe cine să iert?

În clipa aceea, un alt suflet a ieșit din mulțime.

- Poți să mă ierți pe mine, a spus Sufletul Prietenos.

- Pentru ce?, a întrebat Micul Suflet.

- Voi veni în viitoarea ta viață fizică și voi face ceva pentru care tu va trebui să mă ierți, a răspuns Sufletul Prietenos.

- Ce anume ai putea să faci tu, o ființă de Lumină atât de Perfectă, încât să mă determini să vreau să te iert?, a vrut să știe Micul Suflet.

- O, a zâmbit Sufletul Prietenos, sunt sigur că o să inventăm noi ceva.

- Dar de ce ai vrea tu să faci acest lucru? Micul Suflet nu putea să-și dea seama de ce o ființă de o asemenea perfecțiune ar dori săşi încetinească vibrațiile atât de mult, încât să facă, într-adevar, ceva „rău”.

- Simplu, a explicat Sufletul Prietenos, aș face-o pentru că te iubesc. Vrei să trăiești experiența Sinelui tău ca fiind Iertător, nu-i așa? Mai mult decât atât, tu ai făcut același lucru pentru mine.

- Așa am făcut?, a întrebat Micul Suflet.

- Bineînțeles. Nu-ți amintești? Amândoi, tu și cu mine am fost Tot Ceea Ce Este. Noi am fost Susul și Josul și Stânga și Dreapta. Noi am fost Aici și Acolo, Acum și Atunci. Noi am fost Mare și Mic, Mascul și Femelă, Bine și Rău. Noi am fost, cu toții, Tot Ceea Ce Este.

Și noi le-am făcut toate acestea prin înțelegere, astfel încât fiecare dintre noi să poată trăi experiența de noi înșine, ca Cea Mai Grandioasă Parte a lui Dumnezeu. Pentru că noi am înțeles că …

În absența a ceea ce Voi Nu Sunteți, ceea ce Voi Sunteți, NU este.

În absența lui ‚rece’, voi nu puteti fi ‚calzi’. În absența lui ‚trist’, voi nu puteți fi ‚fericiți’; fără ceea ce se numește ‚rău’, experiența a ceea ce voi numiți ‚bun’ nu poate exista.

Daca alegeți să fiți un lucru, trebuie să apară, undeva în univers, ceva sau cineva opus lui, pentru a-l face posibil.

Sufletul Prietenos a explicat apoi că acei oameni sunt Îngeri Speciali ai lui Dumnezeu și că aceste condiții sunt Darurile lui Dumnezeu.

- Nu-ți cer decât un singur lucru în schimb, a declarat Sufletul Prietenos.

- Orice! Orice, a strigat Micul Suflet. Era impresionat să afle că putea trăi experiența fiecărui Aspect Divin al lui Dumnezeu. Acum, el a înțeles Planul.

- În momentul în care dau în tine, când te lovesc, a spus Sufletul Prietenos, în momentul în care îți fac tot ce se poate imagina a fi mai rău – chiar în acel moment … amintește-ți Cine Sunt Eu cu Adevărat.

- O, n-am să uit!, a promis Micul Suflet. Am să văd în tine perfecțiunea care te învăluie acum și-mi voi aminti întotdeauna Cine Ești.

Din cartea Conversații cu Dumnezeu, de Neale Donald Walsch, publicată de Editura For You


NOTA EDITURII: prin urmare, nimeni nu ne este cu adevărat duşman, nimeni nu ne face un rău, ci ne indeplineşte dorinţa de a trăi o anumită experienţă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu